Translate

sobota 16. srpna 2014

Péče o vlasy - rady a typy

Máte poničené vlasy a nic nepomáhá? 
Čtěte dál!(:

A je tu nový článek, poradím Vám jak vyzrát na poničené vlasy.

Dlouho jsem měla problémy s tím, že jsem si nemohla vybrat jaký správný šampon vybrat pro mé (ne husté) vlasy. 

Až jsem (po doporučení mého kadeřníka) objevila 3 velice kvalitní šampony. 


První šampon je od značky GARNIER FRUCTIS - posilující šampon FRESH (normální a rychle se mastící vlasy). 
V drogerii stojí okolo 50 Kč.
Jak už je napsáno v názvu šamponu, tento je proti mastným vlasům. 
Musím se přiznat, že jsem tomu nejdřív moc nevěřila, ale opravdu díky tomuto šamponu vydrží mé vlasy o pár dní déle "čisté" a nemastné. 

Druhý šampon je od značky GARNIER FRUCTIS - šampon proti lupům, ANTIDANDRUFF 2in1 (normální vlasy)
V drogerii stojí okolo 40 Kč.
Tento šampon, jak už je napsáno v názvu, je proti lupům.
Nemohu říct, že by se mi na hlavě "tvořily" lupy, ale myslím že by tento šampon neměl chybět, protože se občas určitě někdy nějaký objeví:).

A třetí a poslední šampon je od značky L'ORÉAL PARIS ELSEVE, volume gollagen, šampon dodávající objem (vlasy jemné, bez objemu).
V drogerii stojí okolo 40 - 60Kč.
Tento šampon mi OPRAVDU pomohl v tom, aby mé vlasy "dostaly" objem. 



Po umytí vlasů vnáším ještě tohoto velice dobrého pomocníka!
Nastříkám a vmasíruji do vlasů. 
Krásně voní, pečuje o lesk, chrání vlasy... (s výtažky z orchidejí)
Je od značky MATRIX, Biolage Lesk s orchidejí pro barvené vlasy Colorcaretherapie 
(125 ml)
Jelikož mám "ombre" používám tento produkt na své vlasy a jsem s tím opravdu spokojená.
Stojí okolo 235 - 250 Kč.


Před používáním všech těchto přípravků jsem měla vlasy poničené, bez objemu, lesku, byly často myté a ničily se o to víc.
Od té doby co používám všechny 4 se moje vlasy změnily od základu a jsem nad míru spokojená!(:
Máte podobný problém?
Určitě se vyplatí dát do něčeho jako je tohle peníze, počkat pár týdnů a změnu na vašich vlasech určitě uvidíte.


Doufám, že Vám článek alespoň trochu pomohl a určitě mi napište, jaké přípravky používáte Vy na své vlasy a jaké jsou Vaše zkušenosti(;.
+ nezapomeňte se zúčastnit Giveaway!:)
xoxo
















1 komentář: