Translate

pátek 15. srpna 2014

Recenze - odličovač očí

Taky máte dilema, když stojíte v drogerii a nevíte jaký vybrat ten správný odličovač, který Vám nepodráždí očí?  Tak čtěte dál!(:

Zčervenají Vám při odličování, slzí a nebo zrudnou oči? A nebo snad nosíte kontaktní čočky? Tak je právě tento odličovač vhodný právě pro Vás. Odličovač je od značky Mixaobsahuje 2 viditelné fáze: olejovou a vodní, které rozpouštějí a odstraňují make-up bez nutnosti drhnutí a dokonale odstraňuje i voděodolný make-up. Jsem s ním velice spokojená. Vyzkoušela jsem spoustu odličovačů, ale všechny mě opravdu dráždily. 
V drogerii ho sice nekoupíte za malou cenu, stojí kolem 100 - 140 Kč, ale opravdu se to vyplatí. 


Na zadní straně se nacházejí otázky, které Vám pomohou, jestli je právě tento odličovač pro Vás:


Používáte stejný? Jste s ním spokojený? Jaký používáte Vy?(:

Doufáme, že Vám tento článěk alespoň trochu pomohl ve výběru kvalitního odličovače a nezapomeňte se zapojit do Giveaway!:) 
xoxo



3 komentáře:

  1. Super recenze, zvu tě na giveaway u mě na blogu:-)

    passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som odličovač od nivei(olej+voda) a vôbec som nebolá spokojná,bol dosť mastný. Je mastný aj tento?

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mastný se mi ani nezdá, jsem s ním opravdu spokojená a určitě Ti ho doporučuju;)

      Vymazat