Translate

pátek 15. srpna 2014

Recenze - rtěnka

Rtěnky jsem dříve vůbec nepoužívala, až jsem narazila na rtěnku od Essence!:)


Proč se stala právě tato rtěnka mojí nejoblíbenější? 
Mám ráda růžové rtěnky, ale buď byly moc tmavé a nebo se mi zase zdály bez lesku. 
Tahle je jak lesklá tak mi vyhovuje i barva. Používám ji asi už půl roku a zatím jsem nepřešla k jinému odstínu nebo k jiné kosmetické značce.

Jak už jsem psala je lesklá, ale spíš by se dalo říct že jsou na ní takové "třpytky".

Je to odstín "64" FLIRTY PINK.

S touto rtěnkou jsem naprosto spokojená. Maximálně mi vyhovuje. Koupila jsem ji v drogerii za 54.90 Kč, to mi přijde jako přijatelná cena. 
Jediné  -  na této rtěnce je vydrž a proto ji nosím stále sebou.:) 

Pokud scháníte nějakou novou rtěnku do Vaší "sbírky" určitě bych doporučila sáhnout po téhle.(:

Používáte stejnou? Jaká vyhovuje Vám? 


Doufáme, že Vám tento článek pomohl ve výběru rtěnek a nezapomeňte se zapojit do Giveaway!:) 
xoxo






Žádné komentáře:

Okomentovat